Birthday sex

Igår fyllde jag hela sjutton år! :D
Bara ett år kvar till det roliga då. ;) I söndas kväll/natt åkte jag till Joakim, vilket gjorde att han blev den första att gratta mig efter tolvslaget. Det firades med cigg och massa mys. :) Morgonen därpå åkte vi till Gullmarsplan tillsammans för han hade skola och jag skulle träffa Jonnah. Den pricken har jag varit med väldigt ofta på senaste tiden! Vi chillade runt i stan osv. På kvällen blev det födelsedagsmiddag med la familj och lite senare Pirates of the Caribbean. :) Idag tog jag sovmorgon, sen träffade jag Greger i stan och var där några timmar.Var och solade för en stund sen, har nio omgångar kvar. 25 minuter x nio. Inte illa, ska bli så skönt att få lite färg.

Ska äta nåt nu, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0