Guess she gave you things I didn't do

Har varit i stan idag med massa gulligt folk. Var där några timmar, började känna mig sjukt seg efter ett tag. Hade mensvärk, ont i halsen, huvudet och nacken. Träffade Joakim vid Gullmarsplan runt fem och sen åkte vi hem till honom. Vi käkade middag, kollade teve och sen lite mer teve. Vi hade ett litet snack, som slutade med att jag började storgråta och att Jocke kramade om mig och sa "Jag älskar dig"... :( Åkte hem vid åtta, mådde sinnessjukt dåligt på hemvägen. Ville bara lägga mig ner på gatan och gråta. :( Kom hem och upptäckte att jag hade 39 graders feber, och dessutom fanns det chans att jag har influensan eller nåt. Mysigt. Nu sitter jag här med glass, hörs senare!


Jag och Jocke på Experience 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0