In my shoes, just to see what it's like to be me

Tagit bort mina lösögonfransar, känns som jag lyckades rycka av minst hälften av mina egna fransar. :O Sitter och morrar, mensvärk och otur går fan inte ihop. Har tid på Bup imorgon, men ska inte dit. Känns fett ovärt att åka en timme när man inte har något man vill snacka om... Dessutom är jag jätte trött, vill bara få sova ut. Ska lägga mig snart faktiskt. Efter middagen åkte jag till Fruängen och träffade Jonnah. Vi handlade på ICA, sen satt vi inne på grillen, åt mat och snackade skit. :) Love u!  Efter ett par timmar åkte vi hem och kollade på Efterlyst. Nu har jag ätit mina Pringels och kollat Family guy.

Bjuder på en supercool bild på mig och Xavier! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0