The day after tomorrow

Större delen av gårdagen sög, rent ut sagt. Först funderade jag på om jag ens pallade gå ut, men vafan det är bara valborg en gång om året. Så jag åkte till Tyresö där jag mötte Jonnah, Julia, Simon, Carlos, Max och några till. Vi badade jacuzzi och allt. Sen blev det knas, så jag, Jonnah och Julia försökte ta oss själva från huset till Krusboda torg. :O Brudsen skulle ta bussen så hjälpte dom dit, och sen knallade jag vidare hem till Joakim. Gick från Trollbäcken till Krusboda i klackar, fast längre ändå. Lagom mör! Vi kollade på Green street hooligans på datan, sen somnade vi runt tre. Har nu varit hemma någon timme, ska duscha ur all hårspray! Kyss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0