Comeon

Gick upp cpe tidigt idag, 7:30 eller nåt. :)
Ringde Jonnah och träffade henne i Slussen vid tio, sen åkte vi vidare till Odenplan för vi skulle hälsa på i Sofies gymnasium. Jag lovar att det är FBI som gör den skolans mat, man måste typ visa leg och allt bara för att få äta där? Träffade Jocke, va med han en stund och sen gick jag, Sofie och Jonnah till Ica. Håller på och tjatar som en galning på Jonnah att hon ska låta mig ladda upp våra filmer, tro mig jag sitter och garvar högt för mig själv när jag kollar på dom... :D När Sofie slutat drog vi till Fridhemsplan och stan på en liten shoppingrunda som avslutades med Donken. Nu ska jag ta en cigg, tjolahopp! :)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0