Shame on me!

Sorry för usel uppdatering! :(
Har varit otroligt social de senaste dygnet, så har inte haft så mycket tid över för bloggen. Om man sammanfattar de ca tre senaste dagarna lite snabbt så låter det ungefär såhär:

Färgar håret i Sollentuna centrum, jagad inkl. uppburen av en fruktsäljare mitt på Hötorget, Rix FM med galet sköna människor och pastasallad. *Fniss* Kan säga att dagen var lyckad! Inatt sov jag hos Joakim, fick se Unborn första gången. Euw. :( Vi vaknade halv ett, sen åkte jag direkt och mötte Jonnah i Gullmarsplan. Därifrån åkte vi vidare till stan, blev kidnappade av en väktare och sen vidare till Rix FM med John, jbb, Calle, Rebecca, Sebbe, Emilia m.fl. Vid nio träffade vi Jonnahs pojkvän och åkte och åt middag på donken. Nu är jag hemma och ska sms:a lite med folk. Bilder från dagen kommer inom kort!

Dagens skönaste: Att Jocke döpt sin Wow- gubbe efter mig! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0