Söndag morgon

Igår sov Jonnah och Lucas hos mig. Vi käkade nudlar, Lucas blev attackerad av min hund, var ute i Älvsjö osv osv. Vi gick upp vid elva, åt frukost och så fixade jag och Jonnah oss i x antal timmar och dunka musik. Nirre! Sen drog Lucas så jag och Jonnah åkte in till stan en sväng och åt på Max. Sen tog jag 18:15 bussen till Jocke. Vi satt ute någon timme och tog en och annan cigg i solen. Loooooovely... :D Sen tvingade jag han att kolla på Black swan med mig. Han lyfte runt mig i köket och grejer, yes vi är normala om någon undrar! Fick låna en tjocktröja eftersom det regnar massa idag, och nu sitter jag hos Vincent med Jonnah. Vi ska börja rulla mot stan nu för jag vill äta mat hihi! Goooodie ;)


Kommentarer
Postat av: Jakobkamilla

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-05-27 @ 12:43:26
URL: http://jakobkamilla.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0