Svar på kommentarer

Kan du inte berätta lite privata saker? Som ditt kärleks liv?
Svar: Ja det kan jag göra. Fast tänker dock inte nämna några namn osv, har slutat "hänga ut" folk om man säger så.

Hej! Kan du inte lägga upp en video hur du fixar håret och sminkar dig? Kram.
Svar: Absolut! Kan säkert fixa det redan idag. Kramis!

Alltså herregud vad du är lik Bella Swan?! Alltså hon i Twilight! Haha. Kom och tänka på dig för att det är premiär snart.
Svar: Hahaha, jag har fått höra det ganska många gånger från folk. Liknar henne dock mer i verkligheten enligt mig!

Hur fixar du dina ögonbryn? Kan vi inte få se en bild när du inte har fixat dom? Alltså hur det ser ut naturligt.
Svar: Jag noppar ganska mycket eftersom jag vill ha höga ögonbryn. Sen fyller jag bara i med ögonbrynspenna, dock inte för hårt. Ja det kan jag visa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0