Seg uppdatering, I know!

Åkte till Liljeholmen vid två och träffade Tony, Jonnah och Sofie. Vi åkte till stan för skulle köpa löshår. I stan träffade vi Sofie och några fler. Sen åkte jag hem och tvättade mitt löshår, fönade, plattade osv. Fick skjuts av mamma till Älvsjö, för skulle möta Felicia i Gullmars runt 21:00.

Vi åkte till Bålsta där Rickard, Adam och Kevin mötte upp oss vid stationen. Vi gick hem till Rickard, sen var det ganska snabbt ut igen för killarna skulle köpa nåt på Shell. Tog en jävla tid att gå dit bara. Jag var snäll och följde Felicia till stationen vid ett för hon skulle hem, sen gick jag tillbaka igen. Kevin och Adam åkte hem, jag och Rickard la oss rätt snabbt för han skulle upp tidigt. Han försov sig dock, så jag gick upp och åkte därifrån med 12:10 tåget. Var hemma halv två... Hittade Oskar och Vincent utanför mitt hus, så umgicks med dom i ett par timmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0