Summer lovin'

Gick upp halv tio och smorde in min tatuering och drack lite mjölk. Sen fastade jag ända till Västertorp där jag mötte Jonnah eftersom vi skulle käka thaibuffé! Höll på att avlida på bussen, det var så sinnessjukt varmt ute idag. :O Lovely säger jag bara! Helt underbar känsla när det börjar bli vår.. Sommaren 2012 ska bli en sommar att minnas, den bästa av dom alla! :D



När vi käkat så gick vi och köpte glass, satte oss ute i solen och smaskade. Vi bestämde oss för att åka till Rusta för jag ville köpa hårfärg. Först köpte jag en ljusbrun eftersom jag tänkt satsa på ny färg, men såfort jag kom hem så ångrade jag mig. Åkte och lämnade tillbaka den några timmar senare och köpte mig en svart hårfärg istället hahaha. :(





Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0