Dåligt med bloggande på senaste tiden, that's why..

Min blogg är sämst, jag vet!
Men det är jobbigt att försöka uppdatera bra med bilder osv när man inte har tillgång till sin egna data. Senaste veckan har jag och brorsan krigat om hans dator, inte riktigt kanske, men kan inte blogga precis närsomhelst iochmed det. Har lite mer fokus på min andra blogg, vet dock inte om jag vill dela med mig av den. Ha inga förväntningar nu, det är ingen blogg där jag sitter och snackar skit om folk jag stör mig på osv. Det är lite mer personligt än så..

Ha tålamod, våren är snart här och då kommer jag bli på bättre humör. Ska även lämna in min dator på lagning eftersom jag tappade hårsprayen på den, PANG. Typiskt mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0