Min lookalike?

Har fått höra nu i tre år att jag är sjukt lik Kristen Stewart (eller ah, Bella i Twilight) Senast förra helgen kom en kille jag aldrig träffat på en buss som jag, Jonnah och Olivia var på. Och det första han sa till mig var "Shit vad du är lik Bella i Twilight! :o" Kan inte förstå att folk fortfarande tycker det. Jag har ju förändrats så sjukt mycket på tre år... Minns när jag och mamma såg senaste Twilight filmen på bio så satt hon och kollade på mig en stund, och så sa hon under filmen att jag var jättelik henne i profil. :)

Men det är inte ofta någon tycker jag är lik henne av mina bilder att döma. Jag håller med, för jag är inte ett dugg lik på bild. Mitt mer "naturliga" utseende är nog det som får folk att reagera som mest!

Har ni någon "kopia"? Och isåfall vem? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

1. du har finare ansiktsdrag 2. mycket finare ögon 3. mycket bättre kropp, twilight-bruden är ju smal som en sticka

2012-02-10 @ 21:12:21
Postat av: Elin

Åh, vad gulligt sagt :) Tack!

2012-02-11 @ 12:51:40
URL: http://elinolsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0