My hair's back!


Okej, nu ska jag inte sitta här och påstå att jag har världens finaste hår osv för sådant får man ju absolut inte göra tydligen ;) Självförtroende verkar klassas som något negativt nuförtiden.. Men måste verkligen hylla mitt hår. Är så glad att jag börjat få tillbaka en hyffsad längd. I slutet av mars 2011 kunde jag liksom inte ens sätta upp håret i en toffs?! Plus att det världens bästaste kvalité nu :D känns sådär otroligt tjockt och fluffigt att dra fingrarna igenom det. Stort tack hårfen eller vemfan det nu är som trollat med mitt hår! Ett år, sen är det riktigt långt igen. Plattar trots allt inte mer.

Funderar på att sy in lockiga extensions hos min tjejkompis. Gjorde det förra hösten, hon är jätteduktig! Ja, jag vet att det sliter med extensions, men lite måste man faktiskt få unna sig ibland. Notera att jag inte plattat mitt hår på bilden, det är alltså mycket längre :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0