Sommaren 2012

Förra sommaren var katastrof. Var blek som ett spöke, sprang bara runt inne i affärer och badade inte en enda gång under hela året. Den här sommaren ska jag bara göra saker som är kul och som man mår bra av. :D Denna sommar ska bli en sommar jag kommer längta tillbaka till resten av mitt liv! Jag ska:




Sola varje dag - Om det är soligt ute, då är det bara att pallra sig ut och lägga sig i solstolen ett par timmar med ett gäng tidningar, musik och något fräscht att dricka. Ska bli en riktig brownie i år! ;)



Äta massor av frukt - Mumsa på massor av goda frukter varje dag. Mina favoriter är nog honungsmelon och sen självklart jordgubbar med glass i all ära. :D



Vara på stranden
- Fy skäms på mig som inte badade en enda gång förra sommaren! :O Vad kan vara härligare än att ta med sig ett gäng kompisar och köra en heldag på stranden? :) Och på kvällen så grillar man marshmallows och myser hela natten..



Leva livet som 18 åring - Eftersom jag fyller 18 i maj så kommer det firas stort. Har fortfarande aldrig druckit, men det måste man ju faktiskt testa då, eller hur? Ingen äcklig sprit, bara såna där söta fruktdrinkar! Har alltid velat prova, ser ju sååååå gott ut. :D Yummie! Ska även bli skönt att kunna köpa sina egna cigg..



Åka till landet - Ett måste för mig i sommar! Åka upp till någon polares landställe och bara mysa och ha the time of my life helt enkelt. Sola på bryggan, bada, lära sig fiska kanske? Hihih. :$



Bleka tänderna - Brunbränd och kritvita tänder.. Behöver jag ens säga något mer? ;)



Solblekt hår - Perfekta hårfärgen till sommaren! :) Om jag börjar med att göra blonda slingor nån gång i månaden tills det blir sommar och sen färgar ljusbrunt, då kommer jag inte förstöra håret. Har varit så sjukt sugen på denna hårfärg hur länge somhelst. Känner att det är dags för lite förändring efter två år som svarthårig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0