Sportlov, woohoo!

Fredag: Annah den sötisen sov hos mig hela helgen. :D  Vi tagga fest i typ Nacka, jag, Maria, Annah, Jonnah och Olivia, sen på natten åkte jag, Annah och Maria till Slussen och åt Donken. Vi hann inte äta för tuben gick, så Maria gick hem till sin pojkvän och Annah och jag hoppade på tuben mot mig. Vi kom hem 3:00 och somnade bums.

Lördag: När vi vaknade knallade vi till Konsum och mötte Lucas. Sen åkte jag in till stan och fikade med Emina och Annah åkte till Ropsten. Vid fem åkte jag hem och fixade mig, sen åt jag middag och mötte Annah. Vi tog en buss från Slussen till Björknäs och höll oss där resten av kvällen. :) Liten fekke med fem, sex pers men lyckat blev det iallafall! Bortsett från att en viss person var lite småläskig framåt slutet där.. :O Men vi fick iallafall skjuts av Daniel till TC vid 23:30. Än en gång köpte vi mat på Donken som vi åt på tuben påväg hem till mig! Mums.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0