26 januari

Åkte till Tyresö centrum och mötte Felicia på förmiddagen och uträttade lite ärenden. Påväg hem får jag ett sms från Tony, han frågade om jag ville komma till stan. Så hoppade på pendeln och mötte Josephine och Tony i TC. Vi var hungriga, så Tony den gullungen bjöd på Donken. Vi mötte en kompis till Jossan, sen åkte vi till Gärdet. Dom skulle på kryssning. Mitt i alltihopa så står Gurkan bredvid mig, blev lite paff. Självklart snodde jag en kram!

Var snäll och lämnade över Tonys vovve till hans flickvän i TC. Var sjukt rädd, han hade lätt kunnat dra iväg med mig släpandes i andra änden av kopplet. Men allt gick bra! Nu är jag hemma. Ska ut på promenad med mammsen och Rambo snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0