2011.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ne, det gör jag aldrig...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Belgien.
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Att ha pojkvän.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Nyårsafton 2010/2011.
8. Vad var din största framgång 2011? Blev av med både en och två idioter.
9. Största misstaget? Inget jag tänker nämna här.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja och ja.
11. Bästa köpet? Vene, alla mysiga tröjor hihih.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Cigg, godis, kläder och annan onödig shit.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Medina - Addiction, Christina Aguilera Feat. T.I - Castle walls, Rihanna - Man down.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 2011 var mitt livs sämsta år.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Saker som jag tycker om.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Dumheter.
18. Hur tillbringar du julen? Hemma med familjen.
19. Blev du kär i år? Ja.
20. Favoritprogram på TV? Scrubs.
21. Bästa boken du läste i år? Aileen Wournos - Monster
22. Största musikaliska upptäckten? Skrillex.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Minns inte, pengar typ.
25. Något du önskade dig men inte fick? Minns inte.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Träffade lite folk i stan, sen blev det att fira hemma.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, I guess so...
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Har ingen speciell stil.
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner och min familj.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Eric Saade.


31. Vem saknade du?
Som mest, J och R.
32. De bästa nya människorna du träffade? Felicia och Clara bl.a.


SAMMANFATTNING AV ÅRET
Hur har året 2011 varit för dig? SÄMST.
Bättre än förra året? Nej.
Har du träffat några nya vänner? Ja.
Någonting du aldrig kommer glömma från 2011? Min vistelse på Sachska kliniken.
Har du flyttat under år 2011? Nej.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Ja, många.
Isåfall vilken? Mååååååånga...

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2011? Inge vidare. Men har funnits bra stunder också, såklart.
Har du varit kär? Ja...
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? Han försökte hålla det hemligt, så han kunde hålla på med andra tjejer under vårat förhållande.

SORG&HÄMD
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej.
Har någon i din släkt avlidit? Nej.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej.
Har du varit i slagsmål? Slagsmål och slagsmål...

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? För mycket.
Isåfall vad? När jag och [...] blev tagna av polisen.
Har du skämt ut dig? Ja.
Har du ljugit för en vän? Ja det har jag väl.
Har du varit ute en hel natt? Nej.
Har du blivit tagen av polisen? Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja.
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja.

SKOLAN&FRITIDEN.
Har någon varit elak mot dig i skolan? Ja, skitungar finns det överallt.
Hatar du någon i din skola? Går inte i skolan.
Har du gjort något framsteg? Tror jag just svarade på den frågan på förra!
Har du haft alla rätt på ett prov? Nej.

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? Aa.
Har du förlorat en vän? Inte mycket till vän men ja.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja.
Har du gått bakom ryggen på en vän? Gör jag aldrig!
Har du ljugit för en bästavän? En vit lögn då och då maybe? Behöver inte ljuga för mina vänner.
Har du många killkompisar? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0