Hissar & dissar



• Att det börjar bli vår- Så jäkla underbart med solen och värmen! :) Börjar längta mer och mer till sommaren för varje dag som går..



• Att jag fyller 18 om 2 månader och 2 dagar- Aa, vad mer behöver jag säga? ;)



• Lösnaglar- Tänk att så lite kan göra så mycket? :) Kommer inte gå utan lösnaglar en sekund i sommar! Fina naglar gör direkt att du känner dig/ser snyggare ut!






• Hanna Widerstedt- Äh fyfan säger jag bara.. :O Medger att hon har en otroligt underhållande personlighet, nästan värt att hissa?.. Men jag undrar dock vad som rör sig bakom pannbenet på denna människa. Förutom sex dvs.



• Folk som tror dom kan shuffla- Helt plötsligt kan ALLA shuffla? :O Tycker det är ascoolt när folk är bra på det, men när folk man är med går runt och bokstavligen skryter om hur grymma dom är på att shuffla och så börjar dom hålla på mitt ute på stan bland allt folk.. Nej nej nej. :(



• Såna som langar onödiga kommentarer på fb- Urtrist med folk som sitter och kommenterar andras statusar med något drygt eller kanske t.o.m elakt. Som t.ex "Careface" eller "K bry" Kan reta upp mig som satan på alla nolifers som håller på så, sjukt onödigt. :O Kommentera om du har något vettigt att säga istället?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0