The best revenge is success.

Vill börja med att säga: VAFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ MÄNNISKOR? :O Ser på Facebook och bloggar dagligen hur folk jämt och ständigt slänger iväg en massa spydiga och ibland t.o.m elaka kommentarer. Oftast så har det med utseendet att göra, eller så är det något kränkande om ens personlighet/åskiter. Sen när var det fel med kommentarer som "Gud vad fin du är!" eller typ "Du verkar vara en vettig person, ha en bra dag! :)" eller nåt i den stilen, ni fattar vad jag är ute efter? Numera ska varenda jävel sitta och fiska likes på Facebook med sina små påhopp.. Kan ni inte bara testa och glädjas åt andra istället för att vara så fruktansvärt negativa? Och sen ska vi ju inte tala om dessa anonyma haters. Såna som sitter där framför skärmen, läser bloggar och tror dom har rätt att sitta och klanka ner på andra tjejers, oftast tjejers, utseende? I just don't get it. "Du kan döma andra när du själv är perfekt!" Droppa denna genomskinliga attityden, snälla? Väx upp FFS -.-





Har inte gjort ett skvatt idag. Måste komplettera mina meriter på arbetsförmedlingen, sånt där som man gärna sparar till senare.. :( Men det måste göras. Har iallafall ätit nudlar, mums. :D Förövrigt går jag runt och längtar tills jag ska färga håret och tills jag får min nya mobil. Kommer blogga 24/7 då, så himla roligt det kommer va. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0