Tråkigt

Namn: Elin Olsén
Piercingar: 5 st i öronen, naveln och tungan.
Tatueringar: Två st.
Längd: 163 cm.
Skostorlek: 38/39
Hårfärg: Mörkbrunt atm.
Är du kär i någon: Nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Trivs där jag bor nu.
Tänker du på självmord: Nej.
Tycker andra att du är attraktiv: Ja.
Vilket shampoo använder du: Schwarzhkopf eller hur det nu stavas..
Vilken parfym använder du: Av alla mina ca tio parfymer så är Paris Hilton Heiress min favvo!



Vad är du rädd för:
Spindlar.
Gillar du att tvätta: Ne.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja.

SENASTE:

Film du hyrde:
Abduction.
Film du köpte: Breaking dawn.
Låten du lyssnade på: Red hot chili peppers - Californication
Låten du hade på hjärnan: Sean den förste banan med ah, Sean Banan.



Låten du laddade ner: If only you - Danny ft. Therese
Personen du ringde: Mamma.
TV program du tittade på: 2 1/2 men.
Personen du tänkte på: Maxim. För vi snackar på fb just nu.
Bok du läste: Just nu läser jag "Varför gråter inte Emma?"
Personen du fick mail av: Någon Pontus
Personen du fick brev av: Arbetsförmedlingen.
Personen du fick sms av: Äckel.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår typ.

FAVORIT:

Mat: Sushi
Låt: För tillfället Skrillex - Devil's den.
Sak att göra: Shoppa, vara med folk som får mig att må bra.
Sport: Pass!
Dryck: Cola.
Kläder: Sommarkläder?.. Då är ju allt finare.
Film: Breaking dawn och Gran Torino.
Bil: Ferrari.



ANTAL:

Gånger du varit kär: Två.
Förälskad: Några gånger.
Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: En gång.
Gånger ditt hjärta brustit: Många gånger.
Hjärtan brustit på grund av dej: Typ två vad jag vet.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Aldrig?..
Ärr du har på kroppen: Några stycken.

ÖVRIGT:

Vad har du gjort idag: Varit hos tandläkaren, sökt jobb, ätit sushi.
Var det kul: Nej, nej, ja.
Hur tidigt stiger du upp: Vardagar 7:00, helger 11:00.
Gillar du att slåss: Vem gillar att slåss?
Vad ska du göra ikväll: Träffa Felicia my darling!
Är du seriös: För det mest?..
Vad är du allergisk mot: Falska människor.
Var har du ont: Fingret, om jag verkligen känner efter.
Använder du hårspray: Ja.



Kan du stå på händer: Nej.
Favoritserie: Scrubs, Family guy, 2 1/2 men, allt det vanliga på 6:an typ! Och Top model Sverige förståss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0