Dag 1 - Om mig

Mitt fullständiga namn är Elin Olsén, och jag fyller 17 den 9:e maj. Är bosatt i Älvsjö sen elva år tillbaka, flyttade hit i maj år 2000. Trivs här skulle jag nog våga påstå att jag gör. Önskar bara att vissa bodde närmre... Jag har gått gymnasiet sen början av hösterminen men just nu går jag inte i skolan, har dock två timmar matte på onsdagar. Då kommer min lärare hem till mig och hjälper mig plugga upp mitt mattebetyg till ett G så jag kan få behörighet till att söka till ett gymnasium till hösten. :) Går alltså IV nu. Medan vi är inne på ämnet, har haft problem med/i skolan och med lärare ända sedan dag ett. I sjuan, åttan och nian blev jag extremt dåligt behandlad av folk runt mig, vilket tillslut gjorde att min självkänsla fick en rejäl tackling. Framförallt tjejer har gjort det riktigt jobbigt för mig. Vissa dagar kunde jag vakna på morgonen innan skolan och bara ligga och gråta. Men några detaljer ska vi inte gå in på...

Min familj består av min mamma och pappa, en tvillingbror och en storasyster med diagnosen autism. (a.k.a funktionshindrad) Hela livet har jag varit tok kär i mopsar. Vet inte varför! Gillar deras lilla knorr hihi. :D Fick hem min älskade vovve Rambo midsommarafton 2010, han fyllde nyss ett år. Jag har alltid sett mig själv som en glad och trevlig person. Även jag kan ha mina bitch dagar, men överlag så är jag glad och go'. Är du trevlig mot mig är jag trevlig tillbaka helt enkelt! Har egentligen ingen bästa vän, däremot har jag väldigt, väldigt nära vänner.

Vad mer kan man berätta? Jag hatar tacos, har en felstavad tatuering på nyckelbenet, jag röker, har bara varit kär en gång, har blivit tagen av polisen eftersom någon ringt och sagt att jag skulle lägga mig framför ett tåg, har aldrig varit full, alkohol är det äckligaste jag känner till. Finns inte så mycket mer jag kan komma på än så länge, tjohej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0