Dag 4 - Det här åt jag idag + Dag 5 - Mitt favorit ämne

Dag 4 - Det här åt jag idag

Dagen har visserligen knapp börjat, så har inte blivit så mycket. Lite kladdkaka för att inte behöva vara hungrig, mat orkar jag då fan inte laga längre... ;)

Dag 5 - Mitt favorit ämne

Med tanke på att jag gick ut med Mvg i bild så skulle jag nog säga bild. I nian var man dock superflummig på bildlektionerna, så hade sent förväntat mig att få högsta betyg. Engelska är nog mitt starkaste ämne, har alltid haft lätt för det. Minns att jag i sjuan brukade glömma att vi hade glosor till nästa dag, så jag öppnade boken för första gången (ca fem min innan lektionen började), läste igenom- och la vartenda ord på minnet. :D Hade i stort sett alltid alla rätt. Jag fick Mvg på två av tre nationella prov i nian, och Vg på det tredje men ändå fick jag gå ut med Vg som slutbetyg. Wtf? :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0