Dag 6 - Min dag

Dagen började med att vakna upp i Joakims säng. Fixade mig lite snabbt, sen tog jag 10:14 bussen till Gullmarsplan. Hann precis med min buss, yeay! :D Gjorde i stort sett ingenting under dagen, tog lite bilder och sånt. Har faktiskt ätit lite också för en gångs skull. Är så förbannat lat så jag inte orkar laga mat, och finns det inga rester i kylen =  Elin skippar måltiden. Anyway, Rasmus kom hit vid sju eller nåt sånt på Robyns moppe. Vi hade fett me tråk, så vi gick in på chattroulette. Höhö. ;) Sen ville Rasmus att jag skulle rita av honom, så vi satt ute på min altan och så började båda rita. Kreativa människor? Yes indeed. Nu har han iaf åkt hem, ska äta något men vi har bara något äckligt fullkornsbröd hemma. Elin ledsen.. Får se vart kvällen tar mig. Antagligen ingenstans, men man kan alltid hoppas. :D

Hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0