Dag 7 - Min bästa vän

Egentligen har jag ingen bästa vän. Har dock väldigt nära vänner, den närmaste av dom är tveklöst Jonnah Fröderberg! Vi har känt varandra 1,5 år ungefär. Våran vänskap började med att jag var fett off mot henne utan anledning, p.ga massa olika missförstånd som handlade om min dåvarande pojkvän Vincent. Med tanke på att även hennes pojkvän hette Vincent så blev det roligt som ni kanske förstår. ;) Men det är något vi bara skrattar åt idag! :D Något av det första vi gjorde tillsammans var att gå på Club glamour. Haha, den gången vi träffade Dessie?! Det var som att jag alltid känt henne, fast vi bara känt varandra några dagar. Under dessa 1,5 åren så har vi gjort otroligt mycket. Eftersom vi båda är gal1 spontana så har det blivit en hel del kan jag säga er! Hon finns alltid där, ställer alltid upp för sina vänner. Önksar att fler vore som henne, även jag själv.


Älskar dig baby!





VÅRAN LÅT <3


Kommentarer
Postat av: jonnah

Aww, vad söt du ääär gumman!! big big big looove!

<3<3<3<3<3

2011-04-23 @ 14:21:14
URL: http://jonnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0