It doesn't even matter

Idag träffade jag Erick från min förra skola. Sjukt länge sen man sågs! :) Vi möttes i Liljeholmen, sen tog vi tvärbanan till en Adidas butik med 30 % rea. Vi lallade runt där en stund, sen åkte vi till Medborgarplatsen, köpte cigg och kollade ett eller två andra ställen. Efteråt åkte vi hem till Erick en stund och drack engelskt te och nötte dubstep låtar tills vi sprängde högtalarna. Han ringde en polare som har egen studio och hjälpte mig få tid för... *trummvirvel*... tatuering redan imorgon! Fatta hur taggad man får vara egentligen?! Kameran följer med, hoppas han tillåter att vi filmar första sekunderna av mitt lidande h3h3. Men ni får inte veta vad eller var jag ska ha den. You'll see tomorrow...  :D



Mens. (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0