Skratt och tårar

Sitter och försöker laddda upp dagens bilder på facebook men den är fett sne, så det går inte speciellt fort inte... Anyway, jag och Jonnah bestämde oss för att sola i Rålis eftersom vädret var über. :) Till en början... Mot slutet kom två trevliga killar och gjorde oss sällskap medan vi väntade på Tobbe och hans kompis. Sen när dom tillslut kom efter att vi varit tvugna att frysa häcken av oss så börjar det regna ganska duktigt. Vi kubbar mot tuben, åker mot Farsta strand och tar massa bilder på tuben. Jonnah och jag skrattade så tårarna rann! :D Sen åkte jag och Jonnah mot Blåsut och hämtade lite kläder som hon glömt hos sitt ex. Sen tog vi bussen hem och fick vänta en kvart på bussen. Nu är jag iaf hemma!

Lite bilder! :) :









Tripp, trapp, trull...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0