Åkersberga

Vill bara börja detta inlägg med att tacka er för de superfina kommentarerna! :) Det värmer otroligt mycket att läsa det ni skriver...

Jag hade möte klockan 10:00. Efteråt skjutsade pappa mig till Fruängen, sen tog jag tuben till T- centralen och mötte Lucas. Vi gick till banken, sen käkade vi på donken. Fick pengar av pappa, yeeey! Sen tog vi roslagsbanan till Täby, gick runt i centrum och kollade på Mac datorer. Vi skulle träffat Felix i Åkersberga, men han typ dog? Så vi (jag) fick damp, och så fick vi driva runt i Åkersbergas centrum typ en timme i väntan på att människan skulle höra av sig. -.- Sen skulle vi träffa Victor, men han skulle köra efter skolan, så tyvärr gick inte det heller. :(

Då drog vi hem till Lucas barndomsvän Ida, skitgullig tjej! :D Vi satt i hennes kök och kollade massa stuff på datan, tog en och annan cigg och chillade galet. När vi skulle åka så följde Ida oss till roslagsbanan, och så tog det kanske en timme för mig och Lucas att komma hem. Det regnar nu, är fett ledsen för det. :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0