Valborg- 11.

Då var det valborg igen då! Minns vad jag gjorde förra valborg. Jag åkte till Skärholmen med Helena, Tove, Elin och någon mer och kolla vårkläder, sen åkte jag hem och åt middag med familjen. Det regnade förra året, samma sak detta år. Stört ju, det har varit kanon väder hela veckan. I don't get it? :O För övrigt stör jag mig grooovt på en kille som jag aldrig snackat med, bara "sett" typ. Han snodde mitt nr från min tjejkompis mobil och har börjat tok bomba min lur med sms. Att han är kär i mig och shit, och när jag ber honom sluta så vill han att jag ska hålla på och motivera varför. Det var liksom 1-2 år sedan det började och han har fortfarande inte gett upp. Suck..


Nu ska jag sminka mig, puss på rompah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0