Love.

Hej älskling, jag börjar med att säga tack. Du är mitt ljus över dagen, mitt lugn varje natt.
Du är min livsgjädje, du är min medicin. Du är min och jag är din och du är hela mitt fucking liv.
Du är en ängel, ena halvan av min kropp. Du är den bästa killen jag någonsin kunnat fått.
Du är den jag alltid önskat att jag har haft. Du är min styrka att överleva, du ger mig inre kraft.
Att jag någonsin skulle få dig på fall det var nått jag aldrig trodde. Hoppas du känner som jag,
att vara vänner var bra, men tillsammans är det underbart...

Om du bara är en dröm så låt mig sova då. För jag tror att det är det bästa för oss båda två.
Om jag skulle dö är du rosen på min kista. Skulle hålla den vid liv skulle aldrig låta den vissna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0