Avsluta meningen!

Visste du?
att jag vill ha - honom.
att jag lyssnar mest på - prat.
att jag inte gillar - falska vänner.
att min första riktiga kyss - är något jag förträngt.
att jag avskyr när folk snackar - om folk dom inte känner.
att sist jag grät var - idag.
att när jag vaknar på morgonen - är jag kissnödig.
att innan jag går och lägger mig - lyssnar jag på musik.
att idag har jag - ätit lunch med morfar och suttit vid datan.
att jag just nu tänker på - om jag orkar gå ut och röka.
att i kväll ska jag - äta godis.
att i morgon kommer jag - åka till ungdomsmottagningen.

Har du:
Någon som förstår dig? Mina föräldrar.
Någon som du saknar? Ja.
Någon som du hatar? Halvt...
Vem kramade dig senast? Pappa tror jag.
Vem ringde dig senast? Pappa.
Vem ringde du senast? Jocke.
Vem var hemma hos dig senast? Morfar.
Vem var du hemma hos senast? Jocke.
Har du några kärleksproblem? Ja.
Har du pratat med någon idag? Ja?
Har du gråtit idag? Ja.
Har du skrattat idag/igår? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0