Hemma igen

Sov knappt en blund inatt känns det som, hunden stöka runt hela natten. Var ute och rastade honom vid 2:00, det var efter jag lagt mig t.o.m. Riks knas.. Gick upp åtta, fixade mig, kollade MTV och lagade snabbmakaroner till mig och brorsan. Snäll jag är, visst? Vi skulle båda ta 9:13 bussen, så fick sällskap till Zinken åtminstone. Hade mitt möte på DBT, sen åkte jag hem. Dock fick jag vänta circus tjugo min på tuben för SL är slampigt och ska ändra tiden på skyltarna, så när jag väntat tio min och det var en minut kvar så ändras det och står att det är 12 min kvar. Suck.. Har bäddat och ätit. Blev jätte jätte sugen på sushi, men fick nöja mig med nudlar med orientalisk krydda. Nu ska jag ladda ner musiq. Bjuder er på en ny drog, puuusssi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0