I want you so bad, it's my only wish

Åkte spårvagn med klassen till Waldemars udde. Alla gick och köpte mat, sen när vi kommit fram bestämde vi oss för att äta direkt. Så jag, Sofie och Jonnah drog till några klippor nere vid vattnet. När vi tog fram maten så kom det bara fler och fler fåglar, typ ankor och sånt. Sen när jag vänder huvudet till höger ser jag en FET svan stå och glo rakt in i mina ögon, en meter ifrån mig. Den började väsa och morra som fan, så började skrika och sprang därifrån med resten av tjejerna efter mig. Gissa om resten av klassen glodde... Vi fick iaf åka hem efter tio minuter, fett ovärt. Vi drog till stan, sen följde Jonnah mig till Zinkensdam och väntade med mig på donken tills jag skulle gå till mitt möte. Nu ska jag ut och kissa hunden. Later!


Kommentarer
Postat av: Anonym (Vad annars?)

Är det bara jag som tänker på Trollface när man ser den här bilden? http://www.google.se/imgres?q=trollface&um=1&hl=sv&sa=N&biw=853&bih=395&tbm=isch&tbnid=c6ghZFcsm_afFM:&imgrefurl=http://rnjn.se/&docid=DveyFGIxT-CQMM&w=5000&h=4068&ei=kqFWTrvsNNHAtAas77nKCg&zoom=1

2011-08-25 @ 21:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0