Forever and ever.

Vet inte vad problemet är, ligger och snoozar i tusen år innan jag orkar gå upp. Kanske ett tecken på att det börjar bli höst? Fick sällskap av Vincent till skolan, sen mötte jag Jonnah. Älskar att vi har praktiskt arbete hela onsdag, torsdag, fredag. Imorgon ska vi jobba med naglar har jag för mig. Azuuum! Sjukt sköna brudar i klassen också. Klassens enda kille är en trevlig prick han också! Började spöregna när jag väntade på bussen, myspys. Tur att man knappt använder jeans, finns inget äckligare än blöta jeans mot huden. Får fet ångest, har skitfina nya jeans som jag vill använda. Men jag hatar egentligen jeans. Jaja.. Ska ficka lite nu med mammsen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0