Imorgon smäller det!

Imorgon är det nyårsafton! Visserligen hatar jag nyår eftersom jag är så rädd för fyrverkerier och sånt. Har varit det hela mitt liv och vi vet inte vad det beror på. Kanske var med i något krig i mitt förra liv?

Iallafall, har städat hela huset. Fick sushi som belöning! Och tro mig, det var det värt. Jag älskar sushi! Skulle ju ha festat med Jonnah och massa andra imorgon, men tyvärrr så kan jag inte det. Åh, hatar att vara den där tråkiga jäveln som alltid säger "Nej tyvärr, jag kan inte hänga med" och sånt. Tvi! Sitter och funderar över vad jag ska ha på mig samt hur jag ska sminka mig på den stora dagen. Någon cool sminkning ska det iallafall vara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0