Tjejer...

Det är för mig inget konstigt med att många tjejer föredrar att umgås med sina killkompisar istället för tjejer. Själv har jag kanske tre, fyra tjejkompisar som jag kan lita på till 100 % och som jag kan vara mig själv med, utan att någon har någon åsikt om det. Jag duger som jag är, och det är det som gör att jag håller mig till dom. Är så trött på allt skitsnack, allt detta ständiga baktalande om man inte är som alla tycker att man borde vara. Jag hatar verkligen det! Det var bl.a därför jag valde att hoppa av skolan. Jag kan erkänna det, jag ORKADE inte. Jag mår seriöst dåligt av hur vissa tjejer håller på dag ut och dag in. För tjejer kan vara så sjukt taskiga och omogna om dom vill.

Jag försöker verkligen göra allt för att vara snäll och trevlig. Men det räcker med att någon hittar på något som du "sa" eller "gjorde", sen är det kaos. Då börjar bitchblickandet och skitsnacket direkt. Jag ger alla en chans. Men har lärt mig med tiden att det är lätt att snälla människor trycks ner, eller tas inte på allvar. Önskar att tjejer kunde sluta vara så dömande gentemot andra tjejer...

Var glada istället och sluta snacka så mycket skit om folk! Ingen dras till en sån som jämt och ständigt pratar bakom ryggen på andra. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0