Bara för jag har tråkigt!

• Jag får huvudvärk jätte lätt av att prata i telefon

• Jag skulle se helt annorlunda ut, om jag hade orken att engagera mig mer i det

• Jag är väldigt rädd för att såra mina vänner

• Jag har inga problem att tatuera mig och pierca mig- men sprutor klarar jag inte av alls

• Jag kan inte umgås med någon som gillar mig mer än vän, om jag inte känner samma sak

• Jag är rädd för hästar

• Jag kan bara vara mig själv med ett fåtal tjejer, men alltid med killar

• Jag är livrädd för att bli kär igen

• Jag äter typ aldrig snabbmat, kanske en gång i månaden som mest

• Jag tycker tjejer är fulla av skit, många av dom åtminstone

• Jag får väldigt ofta komplimanger för min hy

• Jag behöver mycket tid för mig själv

• Jag blir lätt förbannad när jag sminkar mig, fixar håret osv

• Jag älskar mitt rum, hehe

• Jag är sockerberoende, alltså på riktigt. Kan bli galen om jag behöver dricka cola t.ex.

• Jag kan få sjukt ont i huvudet av solsken, så måste stänga in mig i ett kolsvart rum för att det ska gå över

• Jag önskar att jag hade blå ögon, finaste som finns

• Jag går inte i skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0