Till er som frågat hur jag sminkar mig;

1. Lägger en primer i ansiktet, som grund för foundationen.
2. Lägger på ett tunt lager foundation med hjälp av foundation borsten.
3. Lägger concealer under ögonen.
4. Tar lite rouge på kinderna, väldigt lite! Vill inte se ut som en påskärring...
5: Fyller i ögonbrynen noggrant, viktigt att dom är jämna.
6: Böjer ögonfransarna!
7: Vänta tre min efter att du böjt fransarna, sen tar jag på mascara.
8: Låt första lagret mascara torka, applicera sen mycket av mascara numero uno så att fransarna blir långa och fina!
9: Highlighta under ögonbrynen och i ögonvrån. 



Woila! Hoppas ni blev nöjda med beskrivningen! :)


Kommentarer
Postat av: hej

Ja vet inte vad hälften av vad det där är för någon, men snyggt blir det iaf ;)

2011-07-31 @ 02:41:32
Postat av: Tjej1

vad hjälper primern och highlighten till? fin sminkning föresten :)

2011-08-02 @ 16:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0