22:53

Nya rör i solariet = fet bränna. Tummen upp! :D
Har tagit det lugnt, ätit glass och kollat på Grown ups med lillebrur, mor och far. Jag älskar den filmen, exakt min humor. Kan sitta och asgarva åt saker som verkligen ingen annan tycker är kul? Brukar få höra att jag är random, kan inte annat än hålla med om det. Tog ut hunden en stund nyss, stannade bara ute en stund och andades in kvällsluften och lät tankarna vandra. Älskar att kolla på filmer eller läsa, då kommer man på andra tankar och glömmer bort allt för ett litet tag. Samma sak när det kommer till att sova, nästan det enda jag gör på dagarna är att sova eftersom jag är ensam hemma. Kanske äter nånting, sen somnar jag om igen. Äter sömntabletter och insomningstabletter för att enklare komma till ro på kvällarna. Önskar man kunde ändra på vissa saker bara genom att knäppa med fingrarna.. :( </3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0