Gårdagen.

Äter frukost 9:00 på färjan, åker och träffar folk så fort jag kommit hem och glömmer totalt bort att äta under hela dagen. Åkte hem till Joakim, sen mötte jag Julia. Det slutar med att jag på natten börjar spy och ramlar ihop i Rålis så att dom jag var med fick lyfta mig dit vi skulle.. :O Fick dock som tur var skjuts hem av Julias mamma ända från stan fem på morgonen. Gårdagen var kaos helt enkelt! Pappa kom och väckte mig vid två idag, sen var det raka vägen upp till soffan :) och så somnade jag bums igen. Vaknade för drygt en timme sen, känns som om någon snurrar mitt huvud tiotusen varv i sekunden så fort jag ställer mig upp. Har fortfarande inte ätit någontnig, men pappa kommer som tur är hem med mat från Donken närsomhelst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0