Liten trip till Vaxholm

Impulsiva som jag och Jonnah är så bestämde vi oss för att åka till Vaxholm.
Påväg dit mötte vi Xavier i Mälarhöjden, sen åkte vi till stan där vi träffade Amar, Meyer och några som dom var med. :) Sen knallade vi mot tuben och tog bussen från Tekniska till Vaxholm där vi blev uppplockade med båt av Måns och Ville. Mysig kväll, vi sippade sockerdricka och kollade på 13 och Little Fockers. Sen somnade vi bom! Vi åkte tillbaka med båten igen på morgonen, snacka om bumpy ride. :O Vi studsade så mycket att jag fick ett sår på foten trots att jag inte kom åt något annat än plasten på båten. Sen åkte jag och Jonnah och mötte Julia i Danderyd och vidare därifrån till Liljeholmen. Ska snart äta middag, p&k!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0