.

MINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Svart
färg 2: Rosa
färg 3: Turkos

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Ja.
Fått ditt hjärta krossat: Yes.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nja.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja.
Kysst en kompis: Japp!

BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn: Det vill väl alla? Btw, hade jag inte blivit döpt till Elin så hade det blivit Emelie.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Det minns jag faktiskt inte.
Vilken tid vaknade du idag: Två nån gång.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Rålis med folk.
Någonting som du längtar till: 1:a juli, då jag får veta vilken skola jag ska börja i till hösten.
Senaste gången du träffade din pappa: Ett par minuter sedan.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Listan kan göras lång...
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Aa.
Vad gör dig irriterad just nu: Att mitt hår växer långsamt.
Långt eller kort: Öhm långt?
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag ger alla en chans I guess.

DIN FÖRSTA:

Operation: Aldrig.
Piercing: Navelpiercing, 14 barre.
Tatuering: Ett par månader sedan!
Bästa vän: Ärligt talat så minns jag inte.
Sport: Dans.
Husdjur: Pamster.
Vaccination du minns: Dunno!
Förälskelse: ...
Alkohol du drack: Aldrig druckit.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: Den var svår... Men måste erkänna att jag älskar kramar.
Kortare eller längre: Längre.
Romantisk eller spontan: 50/50
Tatueringar eller piercingar: Tungpiercing (är nog den enda piercingen som är riktigt snygg på killar.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0