03:05

Hade siktat in mig på en myspysig hemmakväll med filmer och grejer. Men närå! Ringde frugan och kollade vad hon hade för sig. Hon och några skulle en sväng till Gullmarsplan, sen till TC och vidare till Stora Mossen(?) på fest. Så slängde på mig ett par snygga stövlar, skinnjacka och la på ett extra lager smink och tog tuben till TC där jag mötte alla fina bruds. Vi mötte Sebbe som skulle visa oss vägen. Skapligt chill kväll, folk kunde dock varit lite mer taggade. Men ska inte klaga, det fanns åtminstone inga brudar som satt och langa bitchblickar hela kvällen. Jag spyr galla på såna tjejer... Det togs miljontals bilder, förhoppningsvis kommer dom snart. Fick sällskap runt halv två till Slussen av några, sen åkte jag hem. Aldrig att jag dygnar en lördag när man har skola på måndag. Fick höra än en gång att jag liknade Bella i Twilight btw. Well well, nu ska ja fortsätta dricka cider. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0