Lite saker..

Jag har aldrig varit full
Jag vill vara lite kortare så man inte känner sig superlång i klackar
Jag känner en jätte stor press på mig själv att se bra ut
Jag önskar att jag bodde i stan
Jag hatar min musiksmak
Jag har sett en människa köras ihjäl av en lastbil precis framför mig
Jag har gått bageri och frisör linjen
Jag har haft fobi för ballonger ända sen jag var liten
Jag är sockerberoende
Jag är långt ifrån lättirriterad, är jag sur på en kompis så är det verkligen av en anledning
Jag önskar att jag hade isblåa ögon
Jag spottar på folk som leker med andras känslor, killar som tjejer
Jag hade känslor för mitt ex i tre år
Jag älskar nagellack i klara färger
Jag drömmer aldrig mardrömmar om död etc, bara om verkliga draman om relationer till olika människor i mitt liv
Jag har fler killkompmisar än tjejkompisar
Jag tycker att skinnjackor och päls accesoarer är det snyggaste som finns
Jag snackar aldrig skit om mina vänner
Jag hatar Gröna Lund av hela mitt hjärta
Jag har haft totalt fyra bloggar, började blogga 2008
Jag vill ha en gammal hederlig Sony Ericsson, pallar inte touch
Jag går inte ut utan parfym och deo
Jag tycker inte om katter
Jag får höra väldigt ofta att jag är lik Kristen Stewart
Jag får huvudvärk av solsken
Jag saknar Playahead som fan haha
Jag älskar stora väskor
Jag är aldrig så deprimerad som när jag är kär/börjar få känslor för någon
Jag hatar att åka tunnelbana
Jag har svårt att lita på killar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0