Tidsfördriv.se

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Ja.
Fått ditt hjärta krossat: Japp..
Träffat någon som förändrat ditt liv: Inte i år, nej.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Det har jag säkert. Orkar inte bry mig, folk snackar så jävla mycket.

BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn: Kanske, vet dock inte vad jag skulle vilja heta istället. 
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var väl hemma och blev firad antagligen.
Vilken tid vaknade du idag: Runt 12:00.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Fest.
Någonting som du längtar till: Min 18 årsdag.
Senaste gången du träffade din pappa: 20 minuter sen kanske.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Bara EN sak? Shit. Finns för mycket..
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jodå.
Vad gör dig irriterad just nu: Att folk är så allmänt störda.
Långt eller kort: Långt hår ja, korta killar, nej.
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag funkar bra med de flesta jag träffar.

DIN FÖRSTA:

Operation: Aldrig.
Piercing: Förutom öronen, överläppen.
Tatuering: Nyckelbenet.
Bästa vän: Jonnah.
Husdjur: Hamster.
Vaccination du minns: Tog tre sprutor mot livmoderhals cancer för länge sen, det gjorde ont ska jag säga er. 
Alkohol du drack: Nykterist for life.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon
: Ögon.
Kramar eller pussar: Kramar.
Kortare eller längre: Längre, helt klart!
Romantisk eller spontan: 50/50.
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0