Igår:

Åkte hem och fräshade upp mig i två sekunder, sen raka vägen igen mot pendeln. Mötte Rickard och Adam vid Centralstation. Mötte Amar en snabbis, sen tog vi pendeln till Bålsta. Fick gå en bra bit. Lite löv krig på vägen också! Sen gick Rickard och jag och köpte chips och cola. Vi låg i soffan och kollade massa bra filmer. Skulle egentligen åkt hem på kvällen men sov kvar där. Horlarmet på min hormobil ringde inte 8:55 så kom hem försent. Rickard var söt och väntade med mig i en halvtimme på tåget. Har varit ute med hunden och väntar nu på lite folk som ska komma hem till mig.

Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Tack! Ja eller hur..

2011-09-17 @ 19:53:52
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0