18:28

Är helt sjukt sliten känner jag just nu.. :(
Till råga på allt så fuckar facebook ur totalt -.- Kvällen började bra med middag på Kungsholmstorg (eller vad det nu heter :O). Jag och Maxim hade lite beslutsångest med vårat val av film, så vi sparar det till senare. American pie har ju premiär snart! ;) Så vi mötte Ludde, Joel, Dosi, Filip, John och ytterligare typ 10 fler kompisar som vi samåkte med till Tumba. Spårad hemmafest i en alltför liten villa, men det var delvis rätt skoj. :) Sen åkte jag, Ludde och Maxim till Sollentuna och mötte Haik och så hoppade vi in i en taxi och crashade hos Ludde. Mysigt mysigt.. :) Nu ska jag äta middag och ni får en gammal bild, tjaråååååå :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0