Hissar & dissar



V.S har kommit till Sverige- Nu finns alltså Victoria's secret produkter tillgängliga i SVERIGE! :D Kan inte annat än hissa hissa hissa!





• Nya Illegal length mascaran- Den är sjukt bra och jag rekommenderar den verkligen! :D En av mina favoriter. På andra plats kommer Telescopic (LOREAL)



• Rihannas nya film-
Allt Rihanna gör blir bra. ALLT! Måste därför självklart hissa hennes filmdebut i Battleship som kommer snart. :)





• Nya lagen mot studentflak-
Skitlöjligt enligt mig. Dehär har ju pågått i alla år? Varför ska man nu ta bort det helt plötsligt?..



• Nit- dojjorna-
Måste sätta mig emot hela denhär spik sko- trenden. Alltså brudar... är ni seriösa? :O Sjukt fult.

 

Ingen vår(?)- Well... det spöregar och snöar omvartannat. Lite svårt att tänka sig att jag för exakt ett år sen kunde ligga ute och sola i bikini? Vill ha tillbaka värmen och solen...


Kommentarer
Postat av: hanna

vart finns butiken?????

2012-04-10 @ 19:51:18
Postat av: Elin

Det finns ingen Vicotria's secret butik. Däremot finns några av deras produkter på Parelle i Farsta centrum!

2012-04-11 @ 10:27:27
URL: http://elinolsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0