Skam...

URSÄKTA MIG men jag måste fan avreagera mig lite hära.....

Senaste dagarna har jag blivit så jäkla sne när jag kollat på Big brother. Seriöst, jävla Marcelo- vadfan är det för fel på honom? Killar som han borde få stryk allvarligt talat... :O Häromdagen skröt han om att han hade sagt till sitt ex "Jag har dig tills jag hittar något bättre". Då hade hon börjat gråta och vad gör idioten? Han åker hem till sig och struntar i henne :O Han har typ exakt samma stil mot Annica. Fast inte riktigt lika grov, men ändå. Hon gråter p.g.a hans sviniga uppförande och han skiterit -.- Och det värsta av allt är att killar sitter och hyllar fanskapet på Facebook?!?!? Marcelo representerar exakt den typen av killar som jag hatar mer än nåt annat. Asshole...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0