What to do...

Har varit så himla nära flera gånger på att färga håret ljusare, men har fegat ur i sista sekund.. :( Är ju så van vid mitt kolsvarta hår att det känns HELT uteslutet att se sig själv i någon annan hårfärg. Men vafan, jag tror jag skulle stormtrivas i någon nyans av ljusbrun eller typ honungsfärgat hår. Tycker det skulle vara så sjukt fint såhär till sommaren också, brunbränd med en snygg hårfärg ;) Själv tycker jag det är ganska opersonligt att läsa bloggar utan mycket egobilder. Och min lider brist på sånt just nu pga min groteska utväxt.. Men när jag fått håret fixat, då jäklar! ;)

Får se vad frisören säger, om mitt hår är för mörkt för att färga ljusare får det bli nåt mörkt bara! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0