Bilder från igår + dagen:

Gårdagen var världsbäst! :D
Felicia och jag chillade gal1 under dagen. Gjorde inget särskillt vad jag kan minnas ;) Vi åt middag, sen fixade vi oss till musik i typ timmar. (Iallafall jag höhöh) Alltid lika seg.. Sen drog vi på fest i Vendelsö. Träffade världens bästa! Ludde, David, Joel, Maxim, Robin m.fl. Festen bjöd på en stor pytonorm på golvet så alla sprang iväg i panik, skratt, ont i magen, långa varma kramar och taxi från Tyresö hem till mig klockan 4:00 på natten :) Jag, Felicia, Robin och Joel missade sista bussen så vi tog en taxi hem till mig. Släppte dock av pojkarna i Gullmars först, sen åkte vi hem och sov :D efter en massa skratt och prat i sängen förståss... 



Från vänster: Jag, Robin, David, Joel, Maxim, Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0